Водонепроникний повністю алюмінієвий сонячний навіс з Китаю
Розроблений китайським виробником Enerack, навіс для автомобіля може розміщувати сонячні панелі всіх типів і розмірів і покладається на водонепроникну технологію для захисту від дощу.
Систему можна під’єднати до мережі, сховища або використовувати для підзарядки електромобілів.
Китайський постачальник фотоелектричних систем встановлення Enerack пропонує сонячні навіси для торгових центрів, автозаправних станцій, громадських парковок і приватних будинків. «Основним ринком для нашого сонячного навісу є Європа, але ми також продавали систему на Близькому Сході, у Південній Африці, Панамі, Гватемалі та Чилі», — розповів дизайнер компанії та бізнес-розробник Іван Йорданов журналу pv .
За словами компанії, навіс може розмістити сонячні батареї всіх типів і розмірів. «Ми почали розробку системи кілька років тому, коли середній розмір сонячних модулів становив 1755 мм x 1038 x 35 мм, а вихідна потужність — 300 Вт», — сказав Йорданов. «Зараз наша система навісів для автомобіля може розміщувати модулі розмірами до 2280 мм x 1133 мм x 35 мм».
Панелі можна встановлювати на навіс для автомобіля з кутом нахилу від 5 до 30 градусів і в альбомній або портретній конфігурації.
Навіс виготовлений з алюмінієвого сплаву типу AL6005-T5 і спирається на поздовжню рейку раковини, яка здатна вловлювати воду з горизонтального зазору між сонячним модулем. «Щоб максимально уникнути потрапляння води в раковину, сонячні батареї встановлюються на відстані 1 мм», — зазначив Йорданов. спеціальний затискач, що полегшує встановлення».
Система масштабується в конфігурації розміром MW. «Ми використовуємо з’єднання рейок і зрізи рейок, що дозволяє встановлювати більше сонячних модулів», – пояснив Йорданов. «У кожному навісі може бути різна кількість модулів, залежно від розміру та характеристик проекту».
Систему можна під’єднати до мережі, сховища або використовувати для підзарядки електромобілів. «Вартість базової системи з двома автомобілями коливається від 1300 до 1350 доларів», — підсумував Йорданов.
Стаття взята з ресурсу www.pv-magazine.com .